2010. május 27., csütörtök

és elküldte és bescannelte és most jó

francia tanár: az történt, hogy másnapra elküldött minden ígért anyagot :)
-
na. túl vagyok a 2, órán is.
kedves még mindig. még... teát is főzött :))
nem adott semmilyen plusz anyagot (fénymásolás, nyomtatás, bármi), sőt, amit órán ír, azt sem adja oda :))), de beszéltet, fontosnak érzem magam, és viszonylag bátran meg merek szólalni. nem centizi ki, ha lejárt a 60 perc, mondjuk ... nem készül semmitsem , szerintem :)
na mindegy, egyelőre motivált. vagyok.
-
jah: jeggyűrű helyesen=jegygyűrű
-
hatalmas hírem a következő: jelentkezett az a lány, aki szinte egyetlenként tudott nekem segíteni az elmúlt években :) spirituális segítők tucatjainál tett canossa-járásom során. igen, az auratisztító lány :)
közben asztrológussá képezte magát, bár akkor is értett hozzá már valamennyit.
egy "véletlen" kapcsán botlottam bele, dehát tudjuk, hogy véletlenek nincsenek :)
annyira örülök, hogy fel sem hívtam még. lubickolok abban, hogy megtehetném végre bármikor, hosszú évek óta először :)))
-
szomszéd néni elköltözik. vajon ez is a változás jele? :)))

Nincsenek megjegyzések: